وقتی آمارهایی مشاهده می کنیم که هر ساعت و هر دقیقه به چه میزان زیادی محتوا در دنیای مجازی ( اینترنت ) منتشر می شود شگفت زده می شویم اما این انتهای کار نیست ،بلکه شرکت های بزرگی چون گوگل می خواهند بهترین محتوا را در اختیار کاربرانی که به گوگل اعتماد می کنند قرار دهد به همین منظور سختگیری ها و ریزکاری این شرکت نیز برای رتبه بندی سایت ها روز به روز رو به افزایش است و در این آموزش کوتاه به شما خواهیم گفت که چگونه و به چه شکل کلمات کلیدی مناسب انتخاب نمایید .
یکی از ابتدایی ترین و مهمترین شکل به کارگیری کلمات کلیدی یا همون برچسب ها استفاده از کلماتی می باشد که داخل متن یا عنوان به آن اشاره شده باشد پس دقت کنید که برای مطلبی به عنوان مثال درباره ماشین از تگ فوتبال استفاده نکنید چرا که این ها خطاهایی هستند که در گوگل شاید چند مورد را فاکتور بگیره اما کم کم خطاهایتان زیاد پس در نتیجه امتیاز خوبی نخواهید داشت و همچنین نیازی به استفاده کلمات کلیدی دقیق در عناوین یا محتوا، برای داشتن موقعیتی در رتبه بندی نیست. این موضوع مطمئناً کمک می کند، اما گوگل خیلی راحت به معانی جملات پی می برد و نتیجه گیری می نماید. در یک هیئت کارشناسی مدیر توسعه مخاطب در MOZ گفت، گوگل تفسیر بهتری درباره مفاهیم ارائه شده می دهد. اگر شما می خواهید رتبه ای بهتر برای ” بهترین رستوران ” داشته باشید باید “ بهترین رستوران ” را 3 یا 4 بار تکرار کنید اما حالا شما می توانید درباره شام باشکوه صحبت نمایید و گوگل تحت تاثیر آن قرار می گیرد و این کار خود باعث رشد سئوی وردپرس و سایت شما می شود.